L’estudiantat de la Universitat es manifesta en contra del 3+2

REDACCIÓ. Milers d’estudiants han secundat la vaga i jornada reivindicativa convocada per l’Assemblea General d’Estudiants de la Universitat de València i recolzada per la Plataforma en Defensa de la Universitat Pública i s’han manifestat aquest dijous 26 de febrer pels carrers de València en contra del decret 3+2 aprovat pel Govern.

La manifestació va eixir des de la porta de la Facultat de Geografia i Història i es va desenvolupar amb total normalitat pels carrers de València. Va finalitzar amb la lectura d’un manifest contra les mesures que es volen implantar a les universitats.

El decret implanta graus de tres anys de durada i màsters de dos, la qual cosa representa una reforma de l’ensenyament superior que modifica el sistema, el qual era de quatre anys de grau i un de màster. Una de les principals queixes de la comunitat universitària és que el preu dels crèdits de màster és més car que els de grau, per això la modificació provocarà un increment important en el preu final de l’obtenció d’un títol universitari.