Galeria d’imatges de l’Open de Kendo de la Universitat

REDACCIÓ. La Universitat de València ha acollit aquest cap de setmana la jornada clínic de kendo, la llegendària i vistosa esgrima japonesa, dins de la dotzena edició de l’Open de Kendo. La competició es desenvolupa des del passat 17 de febrer i es prolongarà fins el 27. La prova està organitzada pel Servei d’Educació Física i Esports i té lloc al Pavelló Universitari, on es realitzen a més jornades formatives de kendo. InfoUniversitat ja va publicar una notícia amb més informació sobre l’Open de Kendo.

Galeria d’imatges de la jornada del clínic de kendo: Fotos del Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València