La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació inaugura una nova sala cultural polivalent

REDACCIÓ. La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat ha inaugurat una sala cultural polivalent amb capacitat per a 65 persones i que està destinada a acollir activitats culturals i associatives com seminaris, concerts, presentacions, exposicions, conferències, monòlegs o assemblees, entre d’altres. Entre les activitats programades, dimecres dia 11 hi ha previstes lectures dramatitzades a partir dels textos Alamar i Sola, mujeres de Shakespeare, de Lola López. Els actors són Toni Sancho i Lola López, de la Companyia Hongaresa de Teatre, amb la direcció de Paco Zarzoso.

La sala es va inaugurar el passat 25 de febrer amb un concert de Pau Alabajos i l’exposició Collage Parádox a càrrec de la parella artística Cortacabezas. La mostra es podrà visitar fins el 31 de març.

Begonya Pozo, vicedegana de Cultura, Igualtat i Comunicació del centre, en declaracions a Mediauni, la televisió de la Universitat, ha declarat: “Com tots els espais de la facultat, està oberta al professorat i l’estudiantat, i ja hi ha algunes propostes. L’espai sempre obert, que és la nostra filosofia i la filosofia que ha de ser com a universitat pública”, ha destacat.

La programació prevista continua el pròxim dia 25 a les 18 hores en la nova sala, on hi haurà la conferència Imágenes escritas, palabras vistas: poesía y pintura, de l’escriptor i traductor Óscar Curieses. El mateix dimecres dia 25 de març es podrà veure, a partir de les 20 hores, Concert acústic, de Josu Bergara.

El dia 30 de març la sessió en el nou espai cultural de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat també serà doble. Així, a les 18 hores es realitzarà l’acte de lliurament dels premis del tercer concurs de microrelats audiovisuals Tú no me la pegues, promogut des de la Facultat i la Universitat amb motiu de l’eliminació de la violència contra les dones.

També, eixe dia, a les 19:30 hores, Caterina Barone impartirà la conferència La ricezzione attuale del teatro greco e latino in Italia, la qual serà presentada per Josep Valero i comptarà amb la col·laboració de l’Aula de Teatre de la Universitat de València.