El desé Trofeu Universitat de València de Pilota reuneix l’elit d’aquest esport a Pelaio

Trofeu-Uiversitat-Valencia-pilota_RTVIMA20120403_0112_11

REDACCIÓ. El Trofeu Universitat de València de Pilota reuneix els campions de les tres últimes edicions del Circuit Professional de Pilota Valenciana al trinquet de Pelaio en l’edició d’enguany, que és la desena. Per a commemorar l’aniversari, a més dels equips guanyadors del circuit, també hi participa el format per Genovés II i Raúl, que defenen el títol obtingut l’any passat.

Així, aquest dissabte dia 18 d’abril es jugarà la segona semifinal, que Soro III i Jesús disputaran contra Fageca, Javi i Monrabal, aquestes dues formacions tenen un potencial semblant.

Dissabte passat, en la primera semifinal, Puchol II i Santi ja es van imposar a la parella formada per Genovés II i Raúl per 60 a 50.

La final es disputarà el dissabte 25 d’abril. L’estudiantat de la Universitat de València té accés gratuït a les partides amb el carnet universitari.

trinquet-pelai