Alumnes de la Universitat organitzen la Mostra de Produccions Artístiques i Multimèdia PAM!15

cartell-Pam

REDACCIÓ. Alumnes de la Universitat de València del Màster en Gestió Cultural estan organitzant la tercera edició de la Mostra de Produccions Artístiques i Multimèdia PAM!15, del 21 al 24 d’abril, com a responsables de la selecció dels espais expositius, el muntatge de les obres, l’organització de les activitats paral·leles, el disseny de la imatge corporativa, la campanya de màrqueting de l’exposició o la captació de col·laboradors. La mostra es realitzarà a la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València.

En l’exposició està previst que participen setanta artistes i s’exhibisquen obres dels estudiants dels màsters en Producció Artística i Arts Visuals i Multimèdia. L’esdeveniment està organitzat pels alumnes del Màster Interuniversitari en Gestió Cultural de la Universitat de València i de la Politècnica.

L’organització està ultimant els detalls de la mostra, que comptarà amb un ampli programa d’activitats paral·leles com ara concerts, tallers didàctics, dansa, debats o conferències, entre altres. Els més xicotets també tindran el seu espai en aquesta proposta cultural amb MiniPAM, una activitat en la qual podran demostrar les seues habilitats artístiques en col·laboració amb diversos col·legis i instituts.

En PAM!15 col·laboraren institucions com ara la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, el Conservatori Superior de Dansa o Avalem (Associació Valenciana d’Educadors de Museus i Patrimoni). També hi col·laboren el Diploma Oficial en Música Electrònica i el Màster en Conservació i Restauració en Patrimoni, els dos de la Universitat Politècnica de València, així com Avapace (Associació Valenciana d’Ajuda a la Paràlisi Cerebral).

PAM! va nàixer l’any 2013 amb l’objectiu de donar a conéixer les promeses de l’art a València i crear un espai multidisciplinari per a estimular la creació artística. La mostra ha anat creixent en nombre de participants i activitats organitzades i s’ha consolidat com un esdeveniment de referència en el panorama valencià. Altres espais de la ciutat seran seu de l’exposició per apropar l’art als ciutadans i posar en valor els seus nous talents. PAM!15 començarà amb un acte a la Filmoteca Valenciana hui dijous 16 d’abril, on es projectaran creacions audiovisuals dels alumnes del Màster de Producció Artística i del Màster en Arts Visuals i Multimèdia.

Disciplines com ara la pintura, fotografia, vídeo, disseny o il·lustració es podran trobar en una exposició que transformarà durant uns dies la Facultat de Belles Arts en un gran museu i que comptarà amb un variat programa d’activitats, amb més d’un centenar de persones implicades en l’organització.

Entre altres personalitats, el director de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), José Miguel García Cortés, oferirà una conferència aquest dimarts 21 d’abril. A més, es comptarà amb la participació de l’escriptor i periodista Eduardo Guillot.

El concert de Thee Vertigos, un Circuit Bending (modificació creativa, a base de curtcircuits, d’aparells electrònics de baix voltatge per a crear nous instruments musicals i generadors de so) o una taula redona sobre publicacions culturals són altres de les propostes de PAM!15.