Dèsset medalles en taekwondo al Campionat Autonòmic d’Esport Universitari

taekwondo

REDACCIÓ. La selecció de taekwondo de la Universitat de València es va proclamar subcampiona autonòmica el passat 28 de març a les instal·lacions del Campus Esportiu de la Immaculada (Torrent). El combinat de la Universitat no va poder revalidar el títol de campiona que tenia des del 2010 i amb 130 punts va ser superada per la Universitat Politècnica de València (133). Va completar el podi la Jaume I de Castelló, segons informa el Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat.

En total, es van aconseguir huit medalles d’or, sis de plata i tres de bronze, les quals catapulten els esportistes de la Universitat cap al Campionat d’Espanya Universitari, que tindrà lloc a Los Alcáceres (Múrcia) entre el 24 i el 25 d’abril.

Amparo Dols, delegada de l’equip de la Universitat, es mostrava satisfeta després del torneig: “S’han millorat els resultats de l’any passat, ja que ens hem mantingut amb el nombre de participants i el nombre de medalles d’or, però hem obtingut més plates i menys bronzes. Hem assistit amb vint-i-set participants i hem obtingut dèsset medalles, cosa que està molt bé. L’equip, ara, ja està centrat en la propera cita, el nacional”.