El BEA reuneix en dos debats alguns dels candidats a les pròximes eleccions locals i autonòmiques

Facultat Geografia i Historia de la Universitat de València

Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València.

REDACCIÓ. El Bloc d’Estudiants Agermanats (BEA) celebra aquests dimarts i dimecres, a la Facultat de Geografia i Història, unes jornades de reflexió amb el lema Pensar-nos. Per aquest motiu ha organitzat dos debats. El de hui dimecres se centrarà en els candidats a la presidència de la Generalitat. En aquest cas, els participants són la candidata de Compromís (Mònica Oltra), el d’EUPV (Ignacio Blanco) i el de Podem PV (Antonio Montiel). El debat és a les 18 hores al Saló d’Actes Joan Fuster.

Dimarts el debat es va centrar en els candidats a l’alcaldia de València de les agrupacions Compromís (Joan Ribó), EUPV (Amadeu Sanchis) i València en Comú (Jordi Peris). L’acte es realitzà a les 17:30 hores també al Saló Joan Fuster.