Obert el termini per a preinscriure’s a La Nau Gran, fins el 22 de maig

Imatge d'arxiu de la clausura de la Nau Gran de l'any 2012.

Imatge d’arxiu de la clausura de La Nau Gran de l’any 2012.

REDACCIÓ. La Universitat de València, a través del Servei d’Extensió Universitària, ha obert el termini de preinscripció per a La Nau Gran, el programa de formació per a persones majors que ofereix la institució, entre el 4 i el 22 de maig. Per a participar-hi cal omplir el formulari disponible en la seu electrònica de la Universitat ENTREU.

La Nau Gran es realitza des de fa més de quinze anys i enguany ofereix onze itineraris formatius diferents, de tres cursos obligatoris i altres dos de voluntaris. L’únic requisit per a l’accés al programa és tindre cinquanta-cinc anys complits. Enguany s’ofereixen seixanta places en primer curs per cada itinerari, i es reservaran cinc places per itinerari per al personal jubilat de la Universitat (PAS i PDI).

L’inici de les classes serà el pròxim 14 de setembre. Les dates importants per a participar en La Nau Gran són, a més de la preinscripció, la publicació del llistat provisional d’admesos (11 de juny) i les llistes definitives d’admesos (26 de juny).

Podeu consultar més informació sobre el procediment d’inscripció, els itineraris ofertats i una ajuda per a la preinscripció fent clic ací.