L’equip de voleibol masculí de la Universitat, or en el Campionat d’Espanya Universitari

L’equip de voleibol masculí de la Universitat de València, durant el Campionat d’Espanya Universitari.

REDACCIÓ. L’equip de voleibol masculí de la Universitat de València ha sigut el guanyador en el Campionat d’Espanya Universitari de Voleibol Masculí, en véncer la Universitat Catòlica de Múrcia per 3 sets a 2.

La competició va tindre lloc al Pavelló Universitari Hansi Rodríguez del Campus de Vegazana de la Universitat de Lleó (ULE), on a banda de les finals masculines de les dues categories de voleibol es van disputar les altres finals del Campionat d’Espanya Universitari de Voleibol.

Podeu consultar tots els resultats fent clic ací.