Ioga a l’abast de tothom, aquest cap de setmana a la Universitat

REDACCIÓ. Xarrades, classes magistrals, meditacions de professors de prestigi, música, un mercadet artesà… Són algunes de les propostes de la segona edició del Spring Yoga Festival Universitat de València, que des d’aquest divendres dia 15 fins diumenge 17 oferirà més de quinze estils diferents i un punt de trobada tant per a experts en ioga com per a persones que vulguen iniciar-se en aquesta pràctica mil·lenària. L’activitat, al Campus de Blasco Ibáñez, a la zona esportiva del carrer Menéndez Pelayo, ha sigut organitzada pel Servei d’Educació Física i Esports i inclou descomptes de deu euros sobre el preu de l’entrada als membres de la comunitat universitària.

El Spring Yoga Festival (que també inclou ioga adaptat) té com a objectiu que la societat en general conega aquesta pràctica i els seus beneficis. En paraules dels organitzadors, segons informa el Servei d’Educació Física, “volem que aquest cap de setmana els beneficis del ioga siguen accessibles per a tots, estiguen o no familiaritzats amb aquesta pràctica”.

Els tipus de ioga que es reuneixen en el Spring Yoga Festival són el kundalini ioga, l’acroioga, el ioga taoista, el vini-ioga, el kriya, el hatha, l’asthanga, el bhangra, el ioga restauratiu, el vedanta, el bhakti, el ioga anatòmic, el mètode dinàmic, l’iyengar, el ioga embaràs en parelles, el ioga per a xiquets, el ioga per a mamàs/papàs i bebés i el ioga ocular.

En paral·lel es realitzaran tallers de dansa oriental: bollywood, biodansa, bhangra, cinc ritmes, khatak i dansa del ventre. A més, el mercadet artesanal inclourà llibres, roba còmoda, massatges, alimentació bio o llocs de gastronomia vegana.

Podeu consultar una galeria d’imatges sobre la darrera edició del Spring Yoga Festival fent clic en aquest enllaç.

Presentació de la segona edició del Spring Yoga Festival, amb la presència de José Campos, director del Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València. Foto: Servei d’Educació Física i Esports