Les biblioteques de Ciències Socials, Humanitats i Ciències, obertes les 24 hores

Biblioteca de Ciències, al Campus de Burjassot-Paterna; i sobre aquestes línies, entrada a la Biblioteca d’Humanitats. Pel fet de ser col·legi electoral, la d’Humanitats romandrà tancada entre dissabte 23 de maig a les 14 hores i dilluns 25 de maig a les 8:15 hores. Foto Portada: MIguel Lorenzo.

Biblioteca de Ciències, al Campus de Burjassot-Paterna; i sobre aquestes línies, entrada a la Biblioteca d’Humanitats. Foto portada: Miguel Lorenzo

REDACCIÓ. La Biblioteca de Ciències Socials (planta 1), al Campus dels Tarongers; la d’Humanitats (Campus de Blasco Ibáñez); i la Biblioteca de Ciències (a Burjassot-Paterna) estan ja obertes les 24 hores del dia, fins el 10 de juliol a les 21 hores.

Durant l’horari extraordinari no hi haurà servei de préstec, i per accedir a qualsevol dels tres centres en aquest període els usuaris s’hauran d’identificar amb la targeta universitària o qualsevol document que els acredite com a membres de la Universitat de València. Es podrà demanar el DNI per a comprovar que l’usuari és el propietari de la targeta. Els usuaris i usuàries són l’estudiantat, el professorat, el personal d’administració i serveis (PAS), residents al Col·legi Major Rector Peset, persones pertanyents a institucions que han signat un conveni amb la Universitat i membres de l’Associació d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat.