Sergio Pardo, graduat de la Universitat, és premiat per un projecte de prestació de serveis aeris amb drons

Programa-YUZZ-2

Participants en el Programa Yuzz de la Universitat de València. Imatge de portada; Sergio Pardo (amb el diploma), les persones integrants del seu equip i el tribunal que va avaluar els projectes del Programa Yuzz de la Universitat de València.

REDACCIÓ. Sergio Pardo, graduat en Comunicació Audiovisual per la Universitat de València i tècnic superior de So, ha guanyat el Programa Yuzz de la Universitat de València amb UAV Works, un projecte de prestació de serveis aeris professionals mitjançant l’ús de drons de disseny propi. El projecte guanyador –elegit dimarts dia 8– és per a la utilització en els sectors de la inspecció industrial, l’agricultura de precisió i la producció audiovisual. El guardonat viatjarà durant una setmana a Silicon Valley, referent mundial en innovació.

Es pot consultar més informació sobre els projectes impulsats per UAV Works fent clic en aquest enllaç: http://www.uavworks.es/.

El jurat va seleccionar el projecte com el millor del Centre Yuzz de la Universitat de València, en el qual díhuit joves emprenedors han comptat durant els cinc mesos de durada del Programa Yuzz amb un espai físic a la institució acadèmica on desenvolupar la seua idea. També han disposat d’una xarxa de més de dos-cents experts professionals a nivell local i nacional, formació empresarial, assessorament i mentalització, tutories personalitzades i una plataforma de treball col·laboratiu en línia.

Sergio Pardo, junt amb els altres quaranta-un joves guanyadors dels centres Yuzz nacionals visitaran Silicon Valley per a conéixer el major ecosistema d’emprenedoria i innovació del món. Visitaran empreses de gran rellevància internacional, com ara Google, LinkedIn, Facebook o Hewlett Packard, i assistiran a conferències en prestigioses universitats com ara Berkeley o Standford.

A més, podran conéixer el Spain Tech Center (STC), impulsat pel Banc Santander, l’ICEX i Red.es, la finalitat del qual és facilitar la implantació de pimes de base tecnològica espanyola en un dels entorns més dinàmics i competitius del món.

El pròxim 6 de novembre, a la Ciutat Grup Santander, els quaranta-dos joves presentaran les seues idees davant d’un jurat integrat per representants del Banc Santander, el CISE i entitats col·laboradores del Programa Yuzz. Els tres millors emprenedors rebran una dotació econòmica (30.000, 20.000 i 10.000 euros) per tal que puguen accelerar els seus projectes.

El Programa Yuzz és una iniciativa promoguda pel Centre Internacional Santander d’Emprenedoria (CISE), que compta amb el patrocini del Banc Santander i amb la col·laboració a nivell local de la Universitat de València a través del programa Emprén + de suport als emprenedors universitaris, promogut i coordinat pel Vicerectorat d’Investigació i Política Científica.

A nivell nacional, el Programa Yuzz compta amb més de seixanta entitats públiques i privades compromeses amb la innovació i l’emprenedoria al territori nacional, entre les quals destaquen Indra, Secot, la Fundació Princesa de Girona, la Fundació Incyde, Intel, Red Emprendia i Tuenti.