L’1 d’octubre, fi del termini per a les ajudes a esportistes d’alt nivell i elit

Europeo-Rugby-(1)

REDACCIÓ. L’1 d’octubre acaba el termini de presentació de sol·licituds per a les ajudes a esportistes d’alt nivell i elit de la Universitat de València el curs 2015-2016. La convocatòria  té com a objecte compaginar l’activitat esportiva i els estudis acadèmics i integrar aquests esportistes en el sistema educatiu universitari.

Els esportistes tindran a la seua disposició tutories acadèmiques que els ajudaran a compatibilitzar l’activitat acadèmica amb l’esportiva i podran accedir a ajudes econòmiques com ara la de l’import de la matrícula a la Universitat dels crèdits de primera matrícula. També podran, com ha informat el Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat, disposar de les instal·lacions esportives i mitjans de la Universitat per al desenvolupament dels seus entrenaments, així com de serveis de seguiment mèdic, fisioteràpia, readaptació esportiva i de preparació física gratuïts gràcies al Gabinet de Suport a l’Esportista.

Els participants en el programa d’ajudes per a esportistes d’alt nivell i elit també obtindran tres crèdits de lliure elecció o 1,5 ECTS per ser membres d’algun dels equips de la Universitat i participar en el Campionat d’Espanya Universitari, internacionals universitaris i/o en el Campionat Autonòmic Universitari.

El Vicerectorat de Cultura i Igualtat va resoldre la convocatòria d’aquestes ajudes el passat 6 de juliol.