Tercera edició del Torneig de Pàdel Inclusiu

padel inclusiu

REDACCIÓ. La Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat de la Universitat de València organitzarà la tercera edició del Torneig de Pàdel Inclusiu en la modalitat mixta cadira-a peu aquest divendres, 18 de setembre, a les instal·lacions del Campus de Blasco Ibáñez.

Enguany, tant la Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat com els seus col·laboradors (el Servei d’Educació Física i Esports i la Federació d’Esport Adaptat de la Comunitat Valenciana) tractaran de potenciar i fer veure que és possible competir en activitats en què s’impliquen esportistes amb i sense discapacitat.

El torneig es disputarà al llarg de la vesprada, a partir de les 16:30 hores, en format de lliga de sis parelles totes contra totes. Les parelles, segons ha informat el Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat, estaran compostes per jugadors en cadira de rodes i jugadors a peu.

Un dels objectius amb els quals va nàixer aquesta càtedra era d’impulsar, a través de l’esport i l’educació, el desenvolupament personal i la inclusió social. En aquest sentit, l’activitat de divendres s’uneix a la resta de projectes que durant el curs s’han realitzat amb gran èxit de participació, com ara l’organització de la jornada Esports per a tots. Que res no et pare, el Primer Campionat Interuniversitari de Golbol de la Comunitat Valenciana, o el Taller d’Electroestimulació Aplicada a l’Entrenament en el qual també va col·laborar el Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat; projectes que afavoreixen la integració, aporten ferramentes i posen de manifest la importància dels valors de l’esport i la igualtat d’oportunitats.