El Passeig Saludable, aquest diumenge

Cartell de la sisena edició del Passeig Saludable.

REDACCIÓ. La Universitat de València acull la sisena edició del Passeig Saludable de La Nau Gran, el qual es realitza aquest diumenge 4 d’octubre pels carrers de la ciutat. El recorregut començarà a les 10 hores al Jardí Botànica i continuarà través del Jardí del Túria i el de Vivers, per arribar a la plaça Darwin del Rectorat, on clourà. Aquesta convocatòria familiar portarà als carrers de València el protagonisme amable de les persones majors en l’entorn social.

La iniciativa està organitzada pel Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa, junt amb el Servei d’Extensió Universitària i el Servei d’Educació Física i Esports. Com cada any, l’itinerari saludable reivindica els valors solidaris, sostenibles i saludables i vol promoure la trobada festiva entre les persones.

Passeig Saludable de l’any 2014.

Les inscripcions es poden fer a través de la plataforma informàtica de la Universitat ENTREU, del 17 al 30 de setembre. Els menors d’edat, per a inscriure-s’hi, necessiten presentar una autorització signada pels seus tutors legals (acompanyada de còpia del llibre de família i del NIF de qui l’autoritza). Les tarifes continuen com en les anteriors edicions: individual (5 euros), grup (almenys 10 persones, 4 euros per persona) i familiar (almenys 3 membres, 3 euros per persona).

L’entitat beneficiària d’aquesta edició és Acnur. El Comité Espanyol d’Acnur-Associació Espanya amb Acnur-ECA és una associació sense ànim de lucre ni afiliació política o religiosa, declarada d’utilitat pública, que des del 1993 dóna suport al treball d’Unhcr/Acnur des d’Espanya. La seua missió és sensibilitzar la ciutadania i mobilitzar recursos per a contribuir al finançament dels projectes humanitaris que Unhcr/Acnur du a terme al món a favor dels més de cinquanta-quatre milions de refugiats i desplaçats que es troben davall la seua protecció.