Pepe García i Luis Urrutia guanyen la tercera edició del Torneig de Pàdel Inclusiu de la Universitat

Participants en la tercera edició del Torneig de Pàdel Inclusiu organitzat per la Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat de la Universitat de València.

REDACCIÓ. La parella formada per Pepe García i Luis Urrutia ha guanyat la tercera edició del Torneig de Pàdel Inclusiu organitzat per la Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat de la Universitat de València (CDPDAUV). Els segons classificats han estat José Vilar i Luis Clavel i han completat el podi Carlos Sanchis i M. José Alberola, amb el bronze. També hi han Cristhofer Triviño i Pilar Nieto (quarts); Eusebio Martínez i Rosa Mochales (cinquena posició); i la parella formada per Luis Peinado i Lola Gómez.

La competició es va realitzar al Campus de Blasco Ibáñez, en les modalitats mixt i en cadira-a peu, tal i com ha informat el Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat. Al lliurament de trofeus van assistir José Campos, director de la CDPDAUV i del Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València; i Pilar Nieto, subdirectora general de responsabilitat corporativa de Divina Pastora.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és contribuir a una major integració social de les persones amb discapacitat amb la celebració d’una jornada esportiva.

En el tercer aniversari del torneig, tant la Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat com els seus col·laboradors (el Servei d’Educació Física i Esports i la Federació d’Esport Adaptat de la Comunitat Valenciana) han volgut demostrar que és possible competir en activitats en les quals participen esportistes amb i sense discapacitat.

El torneig es va desenvolupar amb un sistema de competició de tots contra tots.