Esteban Morcillo aposta pels màsters i estudis de postgrau al Campus d’Ontinyent, en l’acte d’inauguració del curs

Acte d’inauguració del curs acadèmic al Campus d’Ontinyent, divendres 23 d’octubre.

REDACCIÓ. L’acte oficial d’inauguració del curs acadèmic de la Universitat de València al Campus d’Ontinyent va ser el marc elegit pel rector, Esteban Morcillo, per a informar de la voluntat de continuar creixent en nombre d’estudis a la capital de la Vall d’Albaida, amb una major oferta d’estudis de postgrau i màsters, a més d’altres alternatives, com ara càtedres.

Participació del rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, en el programa La Ventana que dirigeix Carles Francino.

En la inauguració, l’alcalde de la capital d’Ontinyent i president de la Diputació de València, Jorge Rodríguez, va anunciar la possible implantació d’una nova titulació –que seria la quarta– al campus per al curs 2018-2019. Entre les alternatives, s’ha parlat d’estudis d’Infermeria. Tant ell com el rector coincidiren que les converses sobre aquest assumpte estan iniciant-se, d’acord amb la premsa comarcal.

La inauguració del curs –al Teatre Echegaray– incloïa la conferència magistral del periodista Julián García Candau, sota el títol El llenguatge en el periodisme esportiu.

Paral·lelament, el rector de la Universitat de València va participar en la retransmissió del programa La Ventana de la cadena SER, emés divendres 23 d’octubre –el mateix dia de l’acte d’inauguració del curs– al Centre Cultural Caixa Ontinyent.

Un moment de l’emissió de La Ventana al Centre Cultural Caixa Ontinyent.