Les urnes obrin hui per a l’estudiantat per a renovar el Claustre

Imatge d'arxiu d'unes eleccions al Claustre.

Imatge d’arxiu d’unes eleccions al Claustre.

REDACCIÓ. A les 10 hores de hui dijous (19 de novembre) les urnes s’obrin per a l’estudiantat de la Universitat de València. 75 representants dels estudiants en el Claustre seran renovats en aquestes eleccions. Un total de 45.997 persones (39.800 de grau i 6.197 de postgrau) tenen dret a votar. Alguns, de determinades titulacions, votaran per primera vegada de manera electrònica. Les urnes es tancaran a les 19 hores.

Els estudiants i les estudiantes de la Facultat de Ciències Matemàtiques, del Màster de Professor/a en Educació Secundària i del Campus d’Ontinyent (en qualsevol de les titulacions que allí s’imparteixen) són els elegits per a estrenar el vot electrònic.

Per a exercir el vot electrònic, s’ha d’obtindre la clau electoral a través d’un procediment molt senzill, per al qual s’ha d’entrar en el portal de vot electrònic (voto.uv.es). Les instruccions es poden veure en la pàgina web de la Junta Electoral UV (www.uv.es/jelectoral). En tot cas, quan s’activarà el portal, el mateix programa, una vegada que s’hi accedisca, els guiarà per a obtindre la clau, a la qual es pot accedir a partir de dimarts 17 de novembre, tot i que no es podrà votar amb ella fins el dia 19 a les 10 del matí.

Als estudiants i les estudiantes del Màster de Professor/a en Educació Secundària el programa els donarà l’opció de decidir en quin centre dels que imparteixen el màster volen exercir el vot (Facultat de Magisteri o Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació).

Tota la informació es troba en la web de la Junta Electoral: http://www.uv.es/jelectoral.

A banda de l’elecció dels 75 representants de l’estudiantat en el Claustre de la Universitat, se celebren en la mateixa jornada eleccions per a la renovació de vacants d’altres estaments i per a elegir membres de les juntes de centre.