Recursos per a l’estudi, igualtat i sostenibilitat, en els cursos de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

VALENCIA 21 9 06 GUIA UNIVERSITAT DE VALENCIA FOTO MIGUEL LORENZO

REDACCIÓ. La Nau dels Estudiants i les Estudiantes ha obert el període d’automatrícula dels cursos i tallers del segon quadrimestre. Així, l’alumnat interessat ja pot matricular-se en una oferta que integra Recursos per a l’Estudi, Campus Sostenible i Igualtat.

Enguany l’oferta formativa per al segon quadrimestre es farà en dos períodes: el primer els mesos de febrer i març abans de Falles i l’altre per a després de les vacances de Pasqua, durant el mes d’abril.

En la proposta que es presenta les activitats formatives de l’àrea de Recursos per a l’Estudi compta amb reconeixement acadèmic tant en ECTS com en crèdits de lliure elecció. Mentre que els tallers sobre igualtat i gènere i sobre temàtiques integrades en el Programa Campus Sostenible no tenen reconeixement acadèmic en ECTS (però sí en lliure elecció) i són gratuïts.

La inscripció ja està oberta i es tancarà per a cadascuna de les activitats dos dies abans del seu començament.

La Delegació per a l’Estudiantat i el Servei d’Informació i Dinamització-SeDI organitzen La Nau dels Estudiants i les Estudiantes amb la finalitat principal de generar un espai de formació contínua i de recursos per a l’estudiantat, on aquest puga accedir a coneixements pràctics per al desenvolupament de la seua vida acadèmica i personal. Els cursos estan destinats tant a l’alumnat universitari com a la resta de la ciutadania.