Inauguració Curs Acadèmic 2016-2017

Galeria d’imatges. Fotos: Miguel Lorenzo. Una àmplia representació acadèmica, social i política va assistir a l’acte solemne d’obertura del curs 2016-2017. El conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esports, Vicent Marzà, va estar en la mesa presidencial. També hi van assistir el conseller de Transparència, Manuel Alcaraz; la consellera de Justícia, Gabriela Bravo; la consellera de Sanitat, Carmen Montón; el president de les Corts, Enric Morera; la presidenta del Tribunal Superior de Justícia, Pilar de la Oliva; i el president del Consell Social, Manuel Broseta. Antonio Marquina va llegir la Lliçó Magistral.