Cent quaranta alumnes comencen curs en les tres titulacions d’Ontinyent

01ontinnyentportada

REDACCIÓ. Els cent quaranta alumnes que comencen primer en les tres titulacions de grau del Campus d’Ontinyent –Administració i Direcció d’Empreses, Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i Educació Infantil– han rebut la benvinguda a la Universitat de València. El director del Servei del Campus, el professor José Cantó, va ser l’encarregat de rebre l’alumnat i mostrar l’evolució que ha experimentat el campus des de la seua posada en funcionament el curs 1998-99.

ontinyent1

Cantó va destacar els nombrosos esforços que s’han fet en aquests díhuit anys per part de la Universitat i de la societat civil de la Vall d’Albaida, de la mà de la Fundació Universitària Campus d’Ontinyent, perquè es puga acollir, el curs 2016-2017, prop de mil alumnes entre l’estudiantat de Grau i el del Programa Unisocietat i Unisocietat plus.

En l’acte, celebrat el passat 13 de setembre, Cantó va estar acompanyat del regidor d’Educació d’Ontinyent, Óscar Borrell; i de Jordi Belda, de Personal d’Administració i Serveis de la Universitat.