Alumnes de Màrqueting programen per a dissabte una activitat esportiva amb fins solidaris

Estudiantes i estudiants participats en la jornada.

Estudiantes i estudiants participants en la jornada.

CartellREDACCIÓ. Si el passat dissabte alumnes de quart curs de Màrqueting de l’Oci van celebrar una gimcana universitària per a recaptar fons per a una associació benèfica, aquest dissabte, dia 17, són els companys d’aquesta assignatura de Turisme els qui fan una proposta semblant: el Less Stress. Es tracta d’un esdeveniment beneficoesportiu que se celebrarà de 10 a 13:30 hores a la Sala Blava del Pavelló d’Esports de la Universitat de València, al Campus de Blasco Ibáñez (avinguda Menéndez Pelayo 19). La cita té també un caràcter solidari i la recaptació es destinarà a l’Associació de Malalties Neuromusculars de la Comunitat Valenciana (ASEM-CV). Des de l’organització apunten que, a més del caràcter benèfic, “es pretén que les persones que assistisquen puguen alliberar energia combinant diversió i esport”. L’activitat està vinculada a un projecte d’innovació educativa de la mateixa titulació.

Les activitats esportives organitzades són GAP i zumba, però hi haurà també música en directe de la mà de DJ Echio. Amb l’assistència els participants tindran l’oportunitat d’entrar en el sorteig d’una estada en un apartament a Moraira per a quatre persones. Durant la jornada també es faran concursos que tindran com a premis dinars i sopars en diversos restaurants.

El preu de l’entrada és de cinc euros per persona. A més de les entrades, per a aquells que no hi puguen assistir però estiguen interessats en col·laborar amb aquesta causa solidària es disposa de tiquets donatius, que es podran adquirir contactant amb els organitzadors a través de les plataformes digitals habilitades (Facebook Less Stress; Instagram less.stress.uv; o Twitter @lesstressuv).

Aquest projecte ha sigut ideat, organitzat i gestionat per estudiants de Màrqueting de l’assignatura coordinada pel professor Manuel Cuadrado, amb l’objectiu d’elaborar una activitat real vinculada a l’oci.